Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 10:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Welk bedrijf bezorgd mijn pakketje?

PostNL

Wat kost een verzending?

Een verzending binnen Nederland bedraagt € 5,95. Voor België is zijn de verzendkosten € 7,95.

Vanaf welk bedrag is de verzending gratis?

Vanaf € 50,00 en hoger. Tijdens de checkout kunt u dan in de winkelmand kiezen voor de optie ‘Gratis verzending’.

Zijn de verzendkosten inclusief track en trace?

Ja, dit is inclusief een Track & Track barcode. Zodra wij uw order gaan verwerken mailen wij u deze barcode zodat u het verzendproces kunt volgen.

Wat moet ik doen als ik het pakketje niet in ontvangst kan nemen?

Uw pakket wordt automatisch opnieuw aangeboden. Als dat niet zo is dan laat PostNL u weten waar u het kunt afhalen. Kijk dan voor meer informatie op de App of de website van PostNL >>

Wat moet ik doen als ik langer dan 3 dagen helemaal niets ontvangen heb?

Controleer in uw bestelorder of u de juiste gegevens heeft ingevuld onder het verzendadres. Of dit nu correct is of niet, u kunt altijd contact opnemen via deze website. Wij helpen u graag!