Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de standaard levertijd (binnen 3 werkdagen) niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Welk bedrijf bezorgd mijn pakketje?

Meestal PostNL of DHL voor Nederland. Naar België en Duitsland soms ook DPD. Dit wordt na het afronden van de bestelling duidelijk aangegeven in de bevestigingsmail.

Wat kost een verzending? (per 1 januari 2024)

Een verzending binnen Nederland bedraagt €5,50 voor pakketjes die door de brievenbus passen (max 38 mm). Voor pakketjes die niet door de brievenbus passen (max 20 kg) zijn de verzendkosten € 6,90. Voor België en Duitsland geldt altijd een standaard tarief van € 12,50.

Vanaf welk bedrag is de verzending gratis?

Vanaf € 70,00 en hoger. Tijdens de checkout kunt u in de winkelmand kiezen voor de optie ‘Gratis verzending’. Dit is alleen van toepassing op bestellingen die verzonden worden naar een Nederlands adres.

Zijn de verzendkosten inclusief track en trace?

Ja, dit is inclusief een Track & Track barcode. Zodra wij uw order gaan verwerken mailen wij u deze barcode zodat u het verzendproces kunt volgen.

Wat moet ik doen als ik het pakketje niet in ontvangst kan nemen?

Uw pakket wordt automatisch opnieuw aangeboden. Als dat niet zo is dan laat PostNL of DHL u weten waar u het kunt afhalen. Kijk dan voor meer informatie op de App of op de website van PostNL of van DHL >>

Wat moet ik doen als ik langer dan 3 dagen helemaal niets ontvangen heb?

Controleer in uw bestelorder of u de juiste gegevens hebt ingevuld onder het verzendadres. Of dit nu correct is of niet, u kunt altijd contact opnemen via deze website. Wij helpen u graag!