Wat is de levertijd?

Je bent hier:
< Alle onderwerpen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de standaard levertijd (binnen 3 werkdagen) niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Welk bedrijf bezorgd mijn pakketje?

PostNL of DHL

Zijn de verzendkosten inclusief track en trace?

Ja, dit is inclusief een Track & Track barcode. Zodra wij jouw order gaan verwerken mailen wij jou deze barcode zodat je het verzendproces kunt volgen.

Wat moet ik doen als ik het pakketje niet in ontvangst kan nemen?

Je pakket wordt automatisch opnieuw aangeboden. Als dat niet zo is dan laat PostNL of DHL jou weten waar je het kunt afhalen. Kijk dan voor meer informatie op de App of de website van PostNL of van DHL >>

Wat moet ik doen als ik langer dan 3 dagen helemaal niets ontvangen heb?

Controleer in je bestelorder of je de juiste gegevens hebt ingevuld onder het verzendadres. Of dit nu correct is of niet, je kunt altijd contact opnemen via deze website. Wij helpen je graag!

Vorige Kan ik ook zelf afhalen?
Volgende Wat zijn de verzendkosten?
Inhoudsopgave
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0